Updates

Updates 2020

Release 1 mei 2020
Belangrijkste wijzigingen:
- Automatisch hulpvraagstatus toekennen op basis van hulpvraagtitel
- Automatisch coördinator toekennen op basis van hulpvraagstatus
- Automatisch hulpvraagstatus toekennen na bijlagen toevoegen
- Automatisch omschrijving invullen op basis van hulpvraagstatus
- Afsluitende tekst in mail via mailsjablonen beheren
- Automatisch invuller of lezer invullen bij formulieren
- Onthouden zoekfilter bij beheer accounts

Klik hier voor meer informatie over de wijzigingen in mei 2020.

Release 3 april 2020
Belangrijkste wijzigingen:
- Begeleiding bij handmatige invoer nieuwe leerling en hulpvraag
- Mijn account wijzigen
- Kengetallen uitbreiden met informatie uit Formulieren
- Bij Formulieren werken met Formulierlijsten
- Werken met bestuursnummer en bankrekeningnummer
Klik hier voor meer informatie over de wijzigingen in april 2020.

Release 24 januari 2020
Belangrijkste wijzigingen:
- Werken met Mijn statusselectie
- Overlegrondes koppelen aan hulpvraag
- Einddatum bij Overlegronde verplicht veld
Klik hier voor meer informatie over de wijzigingen in januari 2020.


Updates 2019

Release 13 december 2019
Belangrijkste wijziging:
- Werken met vergrendelde hulpvragen
Klik hier voor meer informatie over de wijzigingen in december 2019.

Release 18 november 2019
Belangrijkste wijziging:
- Werken met links bij bijlagen mogelijk.
Klik hier voor meer informatie over de wijzigingen in november 2019.

Release 4 oktober 2019
Belangrijkste wijzigingen:
- Einddatum Automatisch nummeren bij Aanpak;
- Positie veld Arrangement bij Aanpak;
- Werken met meerdere lees- en schrijfrollen per Formulier.

Klik hier voor meer informatie over de wijzigingen in oktober 2019.

Release 5 juli 2019
Belangrijkste wijzigingen:
- Einddatum bij Aanpak geen verplicht veld;
- Werken met geplande en geboekte uren bij Aanpak;
- Berekeningen bij Toegang;
- Informatie bij Aanpak en TLV;
- Werken met datumverschillen bij Formulieren.

Klik hier voor meer informatie over de wijzigingen in juli 2019.

Release 11 mei 2019
Belangrijkste wijzigingen:
- Automatisch datum invullen bij Aanpak en TLV uit te schakelen;
- Bulkimport te vereenvoudigen;
- Werken met Voortgang bij Aanpak en TVL mogelijk;
- Budgetten per organisatie volgen;
- Meer en eenvoudiger werken met eigen statussen.

Klik hier voor meer informatie over de wijzigingen in mei 2019.

Release april 2019
Belangrijkste wijzigingen:
- Vergadering uitgebreid met Einddatum inzage en Toelichting;
- Mail over vergadering vermeldt ook eindtijd vergadering;
- Via Beheer > Accounts ontdubbelen op zelfde e-mailadres;
- Zoeken op leerlingnaam is leestekenongevoelig;
- Zoeken op intern of extern mogelijk bij interne én externe rol.
 
Release maart 2019
Belangrijkste wijzigingen:
- Bij Overlegronde e-mail naar overige deelnemers bij invoer van nieuwe reactie;
- Nieuw gastaccount aanmaken met zelfde e-mailadres geblokkeerd;
- Via Beheer > Accounts meer filtermogelijkheden.
 
Release februari 2019
Belangrijkste wijzigingen:
- Keuzelijstjes met statussen gesorteerd op (eigen) naam van status;
- Keuzelijstjes met statussen in zoekfilters beperkt tot 'eigen' statussen;
- Via Beheer > Accounts > rollen eenvoudiger zicht op statusrechten.
 
Release januari 2019
Belangrijkste wijzigingen:
- Via Toegang per hulpvraag inzage in gekoppelde accounts;
- Via Toegang per hulpvraag nieuwe toegang geven;
- Via Beheer > Systeem > Mailinstellingen leerlingnaam in mails instelbaar;
- Via Beheer > Accounts > rollen ook anonieme Kengetallen instelbaar;
- Via Beheer > Accounts > rollen ook uitsluitend Bijlagen bewerken instelbaar;
- Via Beheer > Accounts > rollen gebruik van Labels instelbaar (standaard uit).